Wednesday 21 October 2020

Uutta sivustoa pukkaa

Tuli tuossa  reilu viikko sitten törmättyä tälläiseen saittiin kun suomitutka.fi joka on ihan suomalainen ja Sanoma Media Finland Oy:n hallitsema. Maksutapoina on lahjoitus WWF Suomelle, Lehtikortti.fi (10€), Paypal (5€) ja Presentcard.fi (10€). 

Reilussa viikossa olen vastaillut 7 kysymykseen ja tienannut jo 4,20€. 



Ja kun Paypallin raja on 5€ niin ei olla kaukana että saadaan ensimmäinen kotiutus. 

Viime viikolla tuli myöskin tehtyä kolmas kotiutus Timebucks, sivuston kautta sitten aloituksen.



Huomenna tulee täyteen ensimmänen vuosi Ysensen käyttöä ja se on ollut erittäin suosiollinen minulle. 



272 kyselyä, 113 offeria ja 12 tehtävää myöhemmin. Commissionseja eli olen saanut palkkiota siitä kun joku on liittynyt minun linkin kautta ja suorittanut kyselyitä tai offereita tai tehtäviä olen tienannut 22,71$.

No comments:

Post a Comment

Future of Bitcoin

The future of Bitcoin is a topic of much speculation and debate. While it’s challenging to predict with certainty, here are some thoughts ab...